کرمانشاه- نخستین نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه بعد از انتخابات هیات رئیسه به صورت غیر رسمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست (غیررسمی) شورای اسلامی شهر با ترکیب هیأت رئیسه جدید با حضور شهردار کرمانشاه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که به واسطه عدم حضور چهار نفر از اعضا شورای به صورت غیررسمی برگزار شد، شهردار کرمانشاه با قدردانی از خدمات هیأت رئیسه قبلی و تبریک به اعضا جدید هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: با همکاری و ارتباط مؤثر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه طی ۲۰ ماه گذشته پروژه‌های خوبی در شهر کرمانشاه اجرا شد.

وی افزود: با وجود مشکلات موجود از جمله مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا که تمام کشور را درگیر کرد و کرمانشاه نیز از این قضیه مستثنی نبود، اما این مشکلات با همکاری و همدلی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه به خوبی مدیریت شد.

طلوعی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر کرمانشاه، گفت: بزودی شاهد بهره برداری از پروژه تقاطع شهید قاسم سلیمانی و پیاده راه پارکینگ شهرداری خواهیم بود، همچنین احداث پروژه تله کابین را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که در مدت زمان باقی مانده از عمر این دوره از شورای شهر اقدامات خوبی را برای آبادانی و سازندگی شهر کرمانشاه به انجام برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضا شورای شهر تصمیم گیرندگان شهر هستند و شهرداری در خدمت آنها خواهد بود، تاکید کرد: باید به دور از حاشیه، درخواست‌های شخصی و اعمال سلیقه، بتوانیم در این فرصت باقی مانده اقدامات خوبی را در جهت رضایت مردم و آبادانی شهر کرمانشاه انجام بدهیم.

همچنین رئیس جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه از برادران ولایت مدار اهل تسنن است، گفت: برای اولین بار در عمر شورا است که رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اهل تسنن انتخاب می‌شود و این موضوع موجب ایجاد شور و نشاط خاصی در بین مردم و جامعه کرمانشاه شده است.

طیب حیدری با قدردانی از خدمات شهردار کرمانشاه، افزود: امیدوارم در مجموعه شورای اسلامی شهر کرمانشاه لایق خدمتگزاری مردم باشم و با ایجاد فضای همدلی و همراهی خدماتی ارزنده و شایسته به این مردم قدرشناس ارائه بدهیم.

وی در پایان دلیل از رسمیت خارج شدن اولین جلسه شورای شهر با ترکیب هیأت رئیسه را غیبت بعضی از اعضا و مرخصی بعضی دیگر به دلیل مشکلات خاص بیان کرد.