یاسوج- رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: آبزی پروری کهگیلویه وبویراحمد در بخش های مختلف چرخه تولید دچار مشکل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبار کیانی پور افزود: مدتهاست بخش آبزی پروری در استان دچار مشکل شده و اگر بتوان از طریق مصوبات ملی و استانی ظرفیت سازی برای رفع مشکلات بخش آبزی پروری استان را رقم زد، توسعه و بهبود ظرفیت‌های این بخش را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید کنندگان و فعالین آبزی پروری استان می‌تواند به رفع مشکلات واحدها، ارتقای تولید، فعال سازی واحدهای نیمه فعال و رشد بهتر این بخش کمک کند.

کیانی پور با اشاره به گسترش ارتباطات با اتریش و مصوبات، اظهار کرد: در ماه آتی نشست‌هایی با مسئولینی از این کشور انجام شده و تلاش می‌شود توسعه ارتباطات از طریق یکی از استان‌های کشور اتریش را داشته باشیم.

وی ابراز داشت: با اعلام انجام گرفته کمیته مشترکی تشکیل و در روز یکم با سفیر و رایزن اقتصادی اتریش جلسه و نشست برگزار کرده و رایزن بازرگانی نیز روز دوازدهم مهر به استان سفر کرده و میهمان دانشگاه یاسوج است.

کیانی پور با تاکید بر بکارگیری ظرفیت‌هایی که موتور محرکه استان هستند، گفت: باید از این پتانسیل‌ها برای تولید و اشتغال زایی در استان بهره برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط به وجود آمده از شیوع کرونا و حمایت بخش خصوصی از حوزه سلامت، تصریح کرد: در آخرین برنامه طی روزهای گذشته ۹۰۰ بسته حمایتی بین کادر درمان استان در قالب کمپین نفس توزیع شد.