اصفهان - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط بالابر بر روی دو کارگر در شهرک نیک‌اندیش اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط بالابر روی دو تا کارگر در شهرک نیک اندیش در اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۱و ۳۹ دقیقه امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و پس از نجات ایمن سازی محیط، مصدومان حادثه که دو نفر آقا حدوداً ۴۰ ساله بودند را از محل حادثه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص حادثه آتش سوزی ظهر امروز در اصفهان نیز تصریح کرد: ساعت ۱۲ و ۲ دقیقه امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان حادثه آتش سوزی در مغازه پنبه زنی واقع در خیابان ملت رهنان اعلام شد.

وی گفت: برای امدادرسانی به این حادثه اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره یک، دو و ۲۰ به محل حریق اعزام و با سرعت عمل زیاد آتش سوزی را مهار کردند.

کاوه آهنگران اضافه کرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی است.