یکی از نمایندگان پارلمان لبنان اعلام کرد: تا زمانی که هر گونه اقدام علیه رئیس بانک مرکزی و علیه فواد سنیوره فاسد، ممنوع باشد، وضع بهتر از این نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمیل السید یکی از نمایندگان پارلمان لبنان در توییتی به انتقاد از عملکرد برخی شخصیت های سیاسی این کشور پرداخت و اعلام کرد که تا زمانی که هر گونه اقدام علیه ریاض سلامه رئیس بانک مرکزی لبنان و نیز فواد سنیوره نخست وزیر اسبق و ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان، ممنوع است، وضع بهتر از این نخواهد شد و بر همین منوال پیش خواهد رفت.

وی نوشت: هنگامی که « بشاره پطرس الراعی» رهبر مسیحیان مارونی لبنان به شدت از ریاض سلامه رئیس بانک مرکزی حمایت می کند و نزدیک شدن به آن را غدغن و ممنوع اعلام می کند، و هنگامی که عبداللطیف دریان مفتی لبنان، فاسد یعنی فواد سنیوره(نخست وزیر اسبق لبنان) را خط قرمز محسوب می کند و هنگامی که هر گونه گزندی به ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان ممنوع است، اوضاع بهتر از این نمی شود.

این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به این اوضاع و حمایتی که از این افراد به عمل می آید، نوشت: یکی از دیگری بدتر هستند.

گفتنی است که روز گذشته میشل عون رئیس جمهور لبنان در سخنانی درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و زنگ خطر را به صدا درآورد.