سمنان- مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) بابیان اینکه برگزاری جشنواره رضوی به صورت مجازی در دستور کار است، گفت: یک‌میلیون نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضا برازش بعدازظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، ابراز داشت: آمار بالای افراد شرکت کننده در جشنواره گواه استقبال خوب عموم از آن است.

وی ضمن بیان اینکه مازندرانی‌ها بیشترین شرکت کننده را در سطح کشور به خود اختصاص دادند، افزود: ۸۰ هزار دل نوشته از این استان به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد که این میزان مشارکت بالای مردم شایان تقدیر است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) بابیان اینکه برگزاری جشنواره رضوی نسبت به سنوات قبل با تغییراتی همراه است، ابراز داشت: امسال با بیماری کرونا مواجه هستیم لذا برگزاری آن به شکل مجازی در دستور کار قرار دارد تا ماهیت آن تعطیل نشود.

برازش بابیان اینکه اثرگذاری جشنواره رضوی را می‌توان از میزان شرکت‌کنندگان به‌خوبی درک کرد، تصریح کرد: در جشنواره رضوی علاوه بر کتابخوانی مواردی نظیر انیمیشن و هنرهای مفهومی نیز گنجانده‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه حمایت از یک جشنواره در هر استان در دستور کار قرار دارد، افزود: این بنیاد با سابقه کاری ۱۸ ساله از پروژه‌های سیره رضوی و اهل بیت (ع) نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.