بابلسر - مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران گفت: اتاق و مرکز رصد اولویت های مناطق محروم با کمک گروه های جهادی و بسیجی در دانشگاه مازندران راه اندازی می شود.

امیر سادات کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تجلیل از تلاش‌های جهادگران سلامت و گروه‌های جهادی که در مقابله با کرونا تلاش‌های زیادی به خرج دادند، افزود: در آئین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان از ۴۰ سرگروه برتر جهادی استان تقدیر شد.

وی افزود: این گروه‌ها بیشتر از برخی مسئولان کم کار در کشور زحمت کشیدند و با تلاش وافر بسیاری از نیازمندی‌های استان در کارگاه‌های گروه‌های بسیجی و جهادی تأمین شد و بسیاری از اقدامات صورت گرفته در قالب کمک مومنانه بسیاری از نیازمندی‌های خانواده‌های محروم را تأمین کرده است.

وی ادامه داد: این اقدامات جهادی گروه‌های بسیجی، تصویر واقعی انقلاب اسلامی بوده که منجر به خودباوری، عزت، روحیه جهادی شده است و مولد فرهنگ انقلاب اسلامی است.

سادات کرمی درباره اثرات اقدامات گروه‌های جهادی یادآور شد: تجلیل از بچه‌های جهادی فرهنگ سازی غنی و ارزشی است و این الگوی جوان اسلامی باید تقدیر و تجلیل شوند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا تصریح کرد: آینده اقدامات جهادی به سمت کارهای تخصصی پیش می‌رود که توسط گروه‌های تخصصی جهادی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: باید دانشگاه‌های تخصصی دررشته های تخصصی خود نقش آفرینی کنند و مسائل و مشکلات مناطق محروم به دست پرتوان دانشگاه‌های تخصصی رفع شود.

سادات کرمی افزود: با کمک گروه‌های جهادی و دانشگاه مازندران اتاق و مرکز رصد اولویت محرومیت‌های استان در دانشگاه احداث می‌شود تا به سمت راهبری گروه‌های جهادی به سمت رفع محرومیت‌ها منجر شود.