تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

قزوین - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بابیان اینکه تعاونی‌ها بازوی توانمند بخش کشاورزی استان قزوین هستند، گفت: مشکلی در تأمین مایحتاج مردم نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه در آئین تکریم و معارفه مدیر تعاون روستایی استان قزوین که با حضور رحیمی عضو هیئت‌مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد، گفت: تعاونی‌ها و اتحادیه بازوی توانمند بخش کشاورزی برای توزیع نهادها، کود و محصولات کشاورزی هستند.

این مسئول تصریح کرد: با وجود تشکل منسجم بخش کشاورزی جز استان‌هایی هستیم که کمترین مغایرت را در توزیع کود و نهادها کشاورزی داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: این استان در بخش کشاورزی روزبه‌روز در حال رشد و ترقی است که این اتفاق جز با سعی و تلاش کشاورزان و بهره‌برداران و تشکل‌ها بخش حاصل نخواهد شد.

خمسه بابیان اینکه تشکل‌های بزرگی در استان فعال هستند که در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی کلان بخش کشاورزی نقش بسزایی دارند، اظهار کرد: در بحث تنظیم بازار با وجود تشکل‌ها فعال استان کمترین مشکل را تأمین و توزیع مایحتاج مردم داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش ما این است که در جهت تقویت تشکل‌ها بخش کشاورزی حرکت کنیم، اعلام کرد: سیلوی ذخیره‌سازی اتحادیه دامداران در حال احداث است که امیدواریم هرچه زودتر راه‌اندازی شود و مشکل استان را درزمینهٔ ذخیره‌سازی نهادها حل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در حمایت از اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و تشکل‌ها انجام شده است برای واگذاری امور به بخش تعاونی انجام شده است و برای پیشبرد امور باید تعامل و ارتباط خوب و صمیمی با تشکل‌ها و بهره‌برداران داشته باشیم تا مشکل کشاورزان حل شود.

در پایان این مراسم از زحمات آقاعلیخانی تقدیر و شهرام رحمانی به عنوان مدیر جدید تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد.