بیرجند- نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان اینکه مردم تشنه حضور در میدان مبارزه با استکبار جهانی هستند، گفت: با توجه به شرایط موجود باید طرح های جدید برای مبارزه با دشمن ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان بیان کرد: بر تمام انسان‌های متعهد واجب است که خودشان را برای هر تغییر شرایط زمانی و مکانی جهت مبارزه با استکبار آماده کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های استکبار جهانی برای نابودی اسلام بیان کرد: امروز عرصه برای دشمن و استکبار تنگ شده و دست به کارهای جنون‌آمیز می‌زند.

آیت الله عبادی تاکید کرد: باید با استفاده از طرح و ایده‌های مناسب و از طریق زبان قلم، هنر و فضای مجازی و حقیقی به مبارزه با استکبار رفته و حرف اسلام را منتشر کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که تفکر استکباری دارند، خود را صاحب همه چیز می‌دانند، افزود: متأسفانه بر اساس این تفکر در هر جایی که پا می‌گذارند، تخریب می‌کنند، آتش می‌زنند و می‌کشند.

آیت الله عبادی ادامه داد: در مقام عبودیت و عقیده یک فرد با ایمان همه‌ی افراد به یک اندازه حق استفاده از نعمت‌های خداوند را دارند.

وی با بیان اینکه هیچ انسانی نسبت به انسان دیگر حق حکومت نداشته و همه حقوق یکسانی دارند، اظهار کرد: استکبار جهانی از تمام دنیا طلبکار بوده و جنگ به پا می‌کند اما دم از حقوق بشر و حقوق زن هم می‌زند.

طرح‌های جدید برای مبارزه با استکبار ارائه شود

آیت الله عبادی ادامه داد: تنها حکومتی که از طرف خداوند باشد، مشروعیت دارد چرا که آنچه از سوی خداوند بر انسان است در راستای وصول به کمال بوده نه اشباع نفس.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تاخت و تاز کرونا در استان بیان کرد: با توجه به شرایط موجود، اهل هنر و قلم ایده‌های جدیدی ارائه دهند و در فضاهای مجازی و حقیقی از هویت واقعی استکبار پرده برداری کنند.

وی با بیان اینکه مردم تشنه حضور در میدان و صحنه مبارزه با استکبار هستند، اظهار کرد: در شرایط کنونی وارد شدن به صحنه جدیدی در مبارزه با استکبار از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت الله عبادی بیان کرد: اگرچه ویروس کرونا شرایط برگزاری مراسمات به صورت فیزیکی را سلب کرده اما باید ایده‌ها و طرح‌های جدید وارد میدان مبارزه با استکبار شود.