مشهد - موسس باشگاه مجازی‌های انقلابی از آغاز فعالیت پویش سراسری «پیام امام» به منظور انتقال پیام رهبری به جوانان فرانسوی خبر داد و آن را مدلی از دیپلماسی نوین و ارتباط مردم با مردم دانست.

مصطفی شریف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز پویش سراسری «پیام امام» به دنبال نامه رهبری به جوانان فرانسوی، گفت: بعد از پیام اخیر فرانسه خطاب به جوانان فرانسوی، این دغدغه برای ما به‌وجود آمد تا پیام رهبری را به دست مخاطب آن برسانیم.

موسس باشگاه مجازی های انقلابی بیان کرد: بر همین اساس، تصمیم گرفتیم تا از طریق اینستاگرام و شناسایی آی دی اعضای جلیقه زردهای فرانسه که مخالف سیاست‌های مکرون هستند، این پیام ارسال شود.

شریف با اشاره به شناسایی ۱۴۰ هزار آی دی، اظهار کرد: با قرار دادن این آی دی ها در قالب یک ربات، پویش پیام امام را اعلام کردیم. افراد با وارد شدن به ربات، متنی آماده را دریافت می‌کنند که بخشی از آن به زبان فرانسوی است که به مخاطب می گوید این پیام برای تو است و برای دوستانت هم آن را ارسال کن.

وی بیان کرد: همچنین این ربات، یک کتاب از رژه گارودی با موضوع هولوکاست و کتابی از رهبری با موضوع پیامبر اکرم(ص) که هر دو کتاب به زبان فرانسوی است را به مخاطب ارائه می‌دهد. علاوه بر این ۱۰ آی دی اینستاگرامی هم به مخاطب ارائه می‌دهد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه در این پویش علاقه مندان می توانند متن آماده را در پست فرانسه زبان رهبری قرار داده و مخاطبان فرانسوی را منشن می‌کند، اظهار کرد: همچنین افراد می‌توانند پوستر رهبری را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و مخاطبان فرانسوی را منشن کنند. تا به حال بیش از ۱۰ هزار منشن انجام شده و امید داریم با ورود جوانان انقلابی سراسر کشور به این پویش، افراد بیشتری پیام رهبری را دریافت کنند.

وی بیان کرد: مخاطبان فرانسوی با دیدن پیام با ما وارد گفتگو شدند و مخالفت خود را با اقدام رئیس جمهور کشور خود اعلام کردند که این امر نشان می‌دهد آن‌ها پیام رهبری را دریافت کرده‌اند.

شریف با اشاره به اینکه انتظار داریم افراد انقلابی و چهره‌های برجسته به این پویش بپیوندند، بیان کرد: این پویش را به عنوان یک مدلی از دیپلماسی نوین و ارتباط مردم با مردم می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مجموعه باشگاه مجازی‌های انقلابی دوسال پیش با هدف شبکه‌سازی، جبهه‌سازی و توانمند کردن بچه‌های انقلابی فعال در فضای مجازی به صورت مردمی و خودجوش تشکیل شد، اظهار کرد:  این مجموعه فعالیت‌های زیادی داشته که کمپین «فرزندت کجاست» و «پویش شفافیت مجلس» از آن جمله است.