همدان - معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: دو نفر از افرادی که ۱۹ شهریور ماه سال جاری در میدان باباطاهر همدان جوان ۲۵ ساله‌ای را با ضربه چاقو مضروب و به قتل رسانده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بشری گفت: دو نفر از افرادی که در ۱۹ شهریور ماه سال جاری در میدان باباطاهر همدان جوان ۲۵ ساله‌ای را با ضربه چاقو مضروب و به قتل رسانده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: این دو نفر پس از ارتکاب قتل از محل فراری و گوشی‌های خود را خاموش کرده بودند اما پلیس استان همدان با انجام تحقیقات دقیق و بهره گیری از توان عملیاتی موفق شد این دو را روز گذشته در همدان و یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و در یک عملیات جداگانه و منسجم دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دهد.

بشری در ادامه افزود: متهمان در تحقیقات معموله به درگیری منجر به فوت مقتول اعتراف و علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرده و یکی از متهمان؛ به قتل مقتول با ضربات چاقو اعتراف و پرونده پس از بازسازی صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان تاکید کرد: برای پیشگیری از این‌گونه موارد ضرورت دارد علاوه بر اینکه والدین بر فرزندان خود نظارت بیشتری کنند جوانان نیز در انتخاب دوست دقت کافی را داشته باشند.