مشهد ـ مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری مشهد، واژگونی کامیون حامل میوه، قیچی کردن تریلی و واژگونی کامیون حمل شن و ماسه را از جمله حوادث رانندگی پس از نخستین بارش باران پاییزی دانست.

آتشیار رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادثی که در اثر نخستین بارش پاییزی مشهد رخ داد، افزود: از مهمترین این حوادث می توان به سانحه برخورد خودرو حمل دام با پایه تابلو راهنما در جاده گلبهار به مشهد و محبوسی راننده در ساعت ۲۲ شب گذشته اشاره کرد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، واژگونی کامیون حامل میوه در بزرگراه سردار شهید سلیمانی در ساعت ۵ بامداد امروز، قیچی کردن تریلی در بزرگراه سردار سلیمانی ساعت ۶ بامداد و واژگونی کامیون حمل شن و ماسه حوالی میدان انقلاب ساعت ۷ بامداد را از دیگر حوادث رانندگی ناشی از بارش پاییزی مشهد عنوان کرد.

وی از امداد رسانی نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه های مختلف این سازمان به سانحه دیدگان این حوادث خبر داد و گفت: از شب گذشته تا صبح امروز پرسنل ایستگاههای مختلف ضمن حضور در محل ۶ سانحه رانندگی، ضمن ایمن سازی محیط حوادث امداد رسانی لازم را به محبوسان و مجروحان این حوادث ارائه کردند.

حیدری بیان کرد: آتش نشانان مستقر در تمامی ایستگاههای آتش نشانی مشهد همچون گذشته در آماده باش کامل برای امداد رسانی احتمالی به شهروندان هستند.