دویست‌ودهمین شماره از ماهنامه «فکه» ویژه آبان ۱۳۹۹ منتشر شد. پرونده‌ای ویژه شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام محمد کیهانی در این شماره منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دویست‌ودهمین شماره از ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه به مدیرمسئولی و سردبیری علی حسین پور در ۵۶ صفحه و بهای ۱۵ هزار تومان منتشر شد. این شماره از ماهنامه «فکه» نیز شامل مطالب متنوع تاریخی و فرهنگی و سیاسی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بخش یادداشت‌های این شماره شامل دو مطلب با این عناوین است: «آبان پیروز» نوشته علی حسین پور و «چند شهید گم کرده‌ایم؟» نوشته زهره علی عسگری.

در بخش چشم انداز این شماره نیز این مطالب منتشر شده است: «تابلوی عظیم دفاع مقدس: برای چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی» نوشته زهره علی عسگری، قسمت نوزدهم از سلسله مطالب «پدافند غیرعامل» نوشته فتح الله نادعلی و «جدال یانکی‌ها: بررسی اجمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا» نوشته مصطفی زمانی فر.

قسمت سی‌وهشتم از «پرزیدنت بنی صدر» نوشته محمد گرشاسبی و «قیمت‌ها در زمان شاه: ادعاهای رسانه‌های ضدانقلاب درباره رونق اقتصادی و ثبات قیمت‌ها در دوره نخست وزیری هویدا» نوشته انوشه میرمرعشی، نیز مطالب بخش «گذر از تاریخ» دویست و دهمین شماره از نشریه فکه را تشکیل می‌دهند.

بخش «روایت راوی» این شماره از فکه نیز شامل مطلب متنوعی به این شرح است: قسمت دوم «میانه میدان: بررسی خاطرات خدارحم رضایی از رزمندگان سپاه حمیدیه» نوشته سید صباح موسوی و مصطفی عیدی، «گل میخک» نوشته محمد گرشاسبی، «دختری که رو به سوی خدا دارد: گفت‌وگو با لئا حبیبی طلبه جهادی و همیار سلامت» نوشته زینب پاشاپور و...

فکه در بخش «مدافعان حریم» این شماره‌اش پرونده‌ای ویژه شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی را به مخاطبان ارائه داده است. مطالب این بخش به شرح زیر است:

محکم‌تر از کوه
گفت‌وگو با رحمت‌الله کیهانی پدر شهید مدافع حرم محمد کیهانی

آغوش محمد
گفت‌وگو با گل‌انار خلیلی مادر شهید مدافع حرم محمد کیهانی

مردی همپای آتش
گفت‌وگو با زهرا عبادی‌نژاد همسر شهید مدافع حرم محمد کیهانی

غوغای شهادت
گفت‌وگو با کمیل کیهانی فرزند شهید مدافع حرم محمد کیهانی

رفاقت عاشقانه
گفت‌وگو با حجت‌الاسلام محمدجواد حسینی‌منش از دوستان شهید مدافع حرم محمد کیهانی

ساعت نیاز
گفت‌وگو با بهمن اسماعیل‌زاده همرزم شهید مدافع حرم محمد کیهانی