همدان - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: شهرداری همدان با بهره‌گیری از روش‌های قانونی و از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزایش حقوق نیروهای انسانی را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بادامی‌نجات صبح پنج شنبه در جلسه بررسی شش‌دوازدهم بودجه سال ۹۹ شهرداری همدان، با بیان اینکه افزایش حقوق نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: خوشبختانه امسال به همت وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همچنین شورای عالی اداری استخدامی، بخشی از حقوق نیروهای انسانی شهرداری‌ها به‌ویژه در شهرهای مراکز استان‌ها ترمیم شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه در حوزه هزینه‌های جاری امسال شهرداری همدان به‌ویژه در بحث حقوق و مزایای نیروی انسانی شاهد افزایش قابل توجهی بوده‌ایم؛ تأکید کرد: بر اساس قانون باید افزایش حقوق برای تمامی پرسنل قراردادی و شرکتی تأمین شود؛ از این‌رو شهرداری‌های کشور باید نسبت به این مسئله، اقدام عاجلانه داشته باشند.

وی افزود: افزایش حقوق نیروهای قرارداد رسمی و پیمانی شهرداری کمک خواهد کرد تا بخشی از مشکلات معیشتی آنان حل شود.

بادامی‌نجات اظهار کرد: این مهم مورد تأکید شورای شهر و کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان است و شهرداری همدان با بهره‌گیری از روش‌های قانونی و از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شورای عالی استان‌ها، افزایش حقوق نیروهای انسانی را پیگیری کند.

وی با تأکید بر اینکه باید پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش حقوق و مزایای نیروهای قراردادی صورت پذیرد، گفت: برای نیروهای شرکتی شهرداری همدان هم باید تدبیری اندیشید که پایه حقوق آنان افزایش پیدا کند تا آینده شغلی و درآمد بهتری برای آنان تأمین شود و بتوانند تمام انرژی و ذهن خود را متمرکز به خدمت‌رسانی به مردم کنند.

رئیس کمیسیون برنامه‌، بودجه و مالی شورای شهر همدان عنوان کرد: در شورای عالی استان‌ها از افزایش حقوق نیروهای شهرداری حمایت می‌کنیم و پیگیری خواهیم کرد تا این مهم هر چه سریع‌تر از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اجرایی شود.