قزوین - سرمربی تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین پس از واگذاری بازی به تیم هورسان رامسر با بیان اینکه تاکیتک‌ها به خوبی در زمین اجرا نشد گفت: به دنبال بقا در لیگ برتر هستیم.

تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال بازی را به رقیب رامسری خود واگذار کرد.

در این دیدار که در خانه والیبال تهران برگزار می‌شد تیم شورا و شهرداری قزوین بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ به هورسان رامسر واگذار کرد.

مسعود آرمات سرمربی شورا و شهرداری قزوین پس از باخت در برابر هورسان در گفت‌وگو با مهر با اشاره به کسب ششمین شکست تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین در هفته دهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: متأسفانه به دلیل کرونا تیم دیر بسته شده و حدود ۲۰ تا ۲۵ روز با تأخیر کار را شروع کردیم و همین باعث افت بدنی تیم ما شد.

وی افزود: از سوی دیگر تاکتیک‌هایی که در تمرین بر روی آن کار کرده بودیم از سوی بازیکنان به خوبی اجرا نشد و تیم مقابل بهتر از ما ظاهر شد و باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

آرمات اضافه کرد: برای بازی بعد باید اشتباهات خود را برطرف کنیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی تصریح کرد: تیم ما تیم بسیار جوانیست و حتی برخی بازیکنان ما برای اولین بار در این سطح از مسابقات حضور دارند و با توجه به نتایج دیگر تیم‌ها نمی‌توان وضعیت ما را ناکامی دانست.

سرمربی تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین اضافه کرد: ما در گام نخست به دنبال تثبیت در لیگ برتر و سپس نیم نگاهی به بالای جدول خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: تمام تلاش خود را برای احیای روحیه تیمی، قدرت بدنی و در نتیجه رفع مشکلات تاکتیکی به کار خواهیم بست تا در بازی‌های آینده شاهد موفقیت تیم باشیم.