خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تعهدات صورت گرفته، بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد تا ۲ سال آینده تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد ویسکرمی شامگاه یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به کندی پیشرفت ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد، امروز جلسه‌ای با حضور با حضور مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیر مؤسسه نوین ابنیه قرارگاه خاتم و مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت در وزارت بهداشت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و قرارگاه خاتم الانبیا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند و ظرف دو سال ساخت بیمارستان به اتمام برسد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعهداتی به امضای طرفین قرارداد رسید، افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان متعهد شد که ابلاغ ضریب پیشنهادی مصوب هیئت امنای دانشگاه ظرف یک هفته را انجام و لغو قرارداد با شرکت آوا سلامت و تعیین مشاور جدید برای تسهیل کار را پیگیری کند.

ویسکرمی یادآور شد: مؤسسه نوین ابنیه قرارگاه خاتم نیز متعهد به تهیه آرماتور مورد نیاز پروژه ظرف دو هفته و فعال سازی پروژه ظرف یک ماه و ارائه برنامه زمان بندی مبنی بر تحویل دوساله پروژه شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پیشبرد پروژه و رفع موانع، جلسات ماهیانه طرفین قرارداد با حضور ما به عنوان نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.