اصفهان - فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به توزیع ۷۰۰ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر کدام ۲۵۰ هزار تومان برای نیازمندان گفت: یک هزار و ۱۰۰ تبلت نیز در میان دانش آموزان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا صبح سه شنبه در ستاد استانی کرونا که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد با بیان اینکه برقراری تماس با یک میلیون از شهروندان اصفهانی برای غربالگری و آموزش در خصوص بیماری کرونا از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه بوده است، اظهار داشت: همچنین گشت‌های سپاه و بسیج با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی برای آموزش پروتکل‌های بهداشتی بسیج شدند.

وی با بیان اینکه برپایی پایگاه‌های سلامت در ورودی شهرها از دیگر اقدامات بسیج بوده است، ابراز داشت: همچنین بیمارستان سیار آیت‌الله صدوقی با امکان بستری روزانه ۸۵ بیمار در این زمینه راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه تأمین نیروی پزشکی و کادر درمانی و همچنین اشراف اطلاعاتی بر روند توزیع تجهیزات بهداشتی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است، ادامه داد: بسیج طلاب همکاری لازم را برای دفن اموات کرونایی داشتند و به جرئت می‌توان گفت هیچ فوتی ناشی از کرونا بدون رعایت موارد شرعی در استان اصفهان دفن نشده است.

وی با اشاره به توزیع ۷۰۰ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر یک ۲۵۰ هزار تومان برای نیازمند در بحران کرونا گفت: همچنین یک هزار و ۱۰۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است.

راه‌اندازی ۲۰۰ کارگاه تولید ماسک در اصفهان

سردار فدا با اشاره به راه‌اندازی ۲۰۰ کارگاه تولید ماسک در اصفهان ابراز داشت: برای این امر از سه هزار عضو خانواده بد سرپرست برای تولید استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های رصد عمومی بهداشت نیز به زودی در استان اصفهان راه‌اندازی خواهد شد، افزود: همچنین در فضای مجازی نیز با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مساجد و پایگاه‌های بسیج استان در این زمینه ورود خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) ابراز داشت: ضروری است که اطلاعات دقیقی درباره وضعیت شیوع کرونا در محلات ارائه شود تا در زمینه توزیع تجهیزات و امکانات برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.