زنجان-معاون فرماندار زنجان، با بیان اینکه شناسایی متکدیان توسط فرمانداری زنجان انجام گرفته است، گفت: بانک اطلاعاتی متکدیان درشهر زنجان تشکیل شده است.

سید بهزاد شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شناسایی متکدیان توسط فرمانداری زنجان انجام گرفته است، گفت: بانک اطلاعاتی متکدیان درشهر زنجان راه اندازی شده است.

وی افزود: این اطلاعات در اختیار مدیرگرمخانه قرار گرفته است و تشکیل بانک اطلاعاتی باعث می‌شود برنامه ریزی درست و منسجمی تهیه شود.

معاون فرماندار زنجان، گفت: طی سالجاری بانک اطلاعاتی متکدیان در زنجان انجام گرفته و امیدواریم با راه اندازی بانک اطلاعاتی بتوانیم تکدی گری در شهر زنجان از بین ببریم و شهری زیبا داشته باشیم.

شفیعی تاکید کرد: گرمخانه شهر زنجان به مجتمع اردوگاهی تبدیل می‌شود و مقدمات کار از سال گذشته شروع شده ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا این کار متوقف شده است.

وی به جمع آوری مستمر متکدیان اشاره کرد و یادآور شد: جمع آوری متکدیان به خوبی اجرا می‌شود و همکاری بهزیستی هم در این زمینه خوب است.

معاون فرماندار زنجان، با بیان اینکه باید برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر باید دستگاه قضایی استان همکاری لازم را داشته باشد، ابراز داشت: برخی از متکدیان اقدام به برخورد فیزیکی می‌کنند.

شفیعی گفت: مقدمات عمرانی برای تبدیل گرم خانه به مجتمع اردوگاهی فراهم شده و با ریشه کنی کرونا فعال خواهد شد.