زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی با همت بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر چهارشنبه در مراسم رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان، ضمن تبریک به مناسب هفته بسیج و تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ و کار بسیجی در کشور، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز بسیجی، حضور بی‌ادعا در همه صحنه بوده و تلاش کرده است بهترین نوع خدمت را به مردم داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه که به صورت همزمان در سراسر کشور به اجرا گذاشته شد، افزود: در این رزمایش که امروز شاهد برگزاری آن بودیم، بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی با همت بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین با بیان اینکه امروز شاهد آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح محله‌محور در استان زنجان هستیم، تصریح کرد: ضرورت اجرای این طرح به این خاطر است که طرح مذکور قرار است از سفیدپوشان نظام سلامت پشتیبانی کرده و کمک‌حال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

کرمی با یادآوری اینکه گروه‌های جهادی فعالیت خود را در زمان شیوع ویروس کرونا متوقف نکرده و امروز شاهد فعالیت بیش از ۹۰۰ گروه جهادی در شهرستان زنجان هستیم، ادامه داد: خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار یکی از وظایف گروه‌های جهادی است که در این شرایط این وظیفه بیش از گذشته پررنگ‌تر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز در ادامه این مراسم با یادآوری اینکه مراسم رزمایش مومنامه در این مرحله به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفان محقق شده است، اظهار کرد: خوشبختانه این موضوع تا به امروز به خوبی در شهرستان زنجان به اجرا گذاشته شده و امروز نیز شاهد تحقق یکی دیگر از کمک‌های مومنانه در این شهرستان هستیم.

سرهنگ محسن سهندی با تاکید بر اینکه کمک مومنانه فرصتی ارزشمند برای کمک به محرومان جامعه است، خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته غذایی در قالب کمک مومنانه ۶۰۰ هزار تومان بوده و قرار است در قالب این رزمایش ۱۳ هزار بسته معیشتی توزیع شود.