کرج - استاندار البرز گفت: باید زیرساخت‌های خدمات‌دهی در قطار برقی کرج - هشتگرد برای رفاه حال مسافران تقویت شود.

به گزارش مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با رئیس و هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد که در استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه ارتقای زیرساخت‌های این شهر باید به عنوان یک الویت در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: باید طی هفته آینده اعطای واحدهای مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در شهر جدید هشتگرد بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده در این باره تعیین‌تکلیف شود.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های خدمات‌دهی در قطار برقی کرج - هشتگرد در راستای رفاه حال مسافران در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت باید با اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد، چراکه با تکمیل این دو ایستگاه بخشی از دغدغه ساکنان استان البرز به ویژه در آن منطقه رفع خواهد شد.

ساخت بیمارستان جدید هشتگرد سریعاً اجرایی شود

استاندار البرز با بیان اینکه ساخت بیمارستان جدید توسط شرکت عمران به سرعت اجرایی شود، خاطرنشان کرد: استانداری برای تجهیز این بیمارستان همراهی لازم را انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: باید مشکلات بنای نیمه‌کاره بیمارستان قدیمی شهر جدید در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل شود.

شهبازی با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل فضای آموزشی و فرهنگی شهر جدید، متذکر شد: با توجه به اینکه البرز فضای مساعدی در راستای سرمایه‌گذاری دارد، بنابراین باید سرمایه‌گذاران را برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق محروم، تشویق کنید.

در این نشست طی تماس‌های تلفنی و دعوت از مدیران مربوطه، هماهنگی‌های لازم با مدیران اجرایی استان برای سرعت‌بخشی به امور از سوی استاندار انجام شد.