اصفهان- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان از تشکیل ۱۵ هسته مختلف دانشجویی، با هدف مطالبه گری از مسئولان خبر داد.

متین انجیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با هدف تصمیم سازی‌های کلان، اتخاذ مواضع و همچنین جریان سازی و هم افزایی در فعالیت‌های بسیج دانشجویی در سال ۹۰ تأسیس شده است.

وی افزود: موضع گیری در قبال حوادث و مسائل اساسی دانشگاه‌ها، تحولات کشور و جهان از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است اما موضع گیری و جریان سازی در قبال مسائل نیاز به آشنایی و اشراف بر ابعاد مختلف مسئله دارد.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: در همین راستا برای انس هرچه بیشتر اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان جلسات تبیینی و کارشناسی متعدد با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار شده است، که می توان به جلسه اعضای شورای تبیین با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور، مطالبه‌گری از مسئولین در مسائل اساسی کشور است.

انجیلی تاکید کرد: در راستای مطالبه گری از مسئولان، اقدام به برگزاری جلساتی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاست خارجی و داخلی کرده ایم که عمده این جلسات با چالش‌های اساسی همراه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مردمی توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: شورای تبیین مواضع، ۱۵ هسته مسئله محور در بسیج دانشجویی تشکیل داده است که هرکدام از این هسته ها موظف هستند پیگیر مطالبات طبق وظایف تعیین شده باشند.