اعضای تیم‌های ملی ایران با حضور در محل فدراسیون تکواندو تست کرونا دادند تا در صورت پاسخ منفی، تمرینات خود را از فردا آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از فردا دوشنبه ۱۷ آذرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود. دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در سه بخش مردان، بانوان و پاراتکواندو در این اردو حاضر خواهند بود.

مأموران بهداشت انستیتو پاستور ساعت ۹ صبح با حضور در محل فدراسیون از تکواندوکاران تست کرونا گرفتند. با تشخیص مسئولان فدراسیون و با هدف پیشگیری در این مرحله از تکواندوکاران تست خون نیز گرفته شد تا در صورتی که ورزشکاری پیش از این کرونا گرفته و بدن آنتی بادی تولید کرده، مشخص شود.

ملی پوشان بعد از پایان تست به قرنطینه رفتند و تا زمان رسیدن پاسخ تست‌ها اجازه خروج از محل را نخواهند داشت. تمرینات تیم ملی نیز از فردا و در صورت منفی بودن تست‌ها آغاز می‌شود.

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی در بخش مردان، مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی در بخش پارالمپیک، مهلا مؤمن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا و زهرا شجاعی نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.