بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: سیل به تاسیسات برق، راه‌ها و بخش کشاورزی شهرستان دشتستان خسارت زد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی صبح دوشنبه در نشست ستاد ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شروع سیلاب در وحدتیه بوده است، باید اولویت اقدامات نیز با این شهر باشد.

وی با تاکید بر لزوم حضور نیروهای هلال احمر و بنیاد مسکن در مناطق حادثه‌دیده از سیل خاطرنشان کرد: باید برآورد دقیقی از میزان خسارت‌های وارد شده به تأسیسات و زیرساخت‌ها و منازل و مغازه‌ها انجام شود.

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه در برآورد خسارت‌ها باید کار کارشناسی قوی انجام شود افزود: برآوردها باید در سریع‌ترین زمان انجام شده و اعلام شوند تا برای جبران خسارت‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی به تأسیسات برق، راه‌ها و پل‌های شهرستان خسارت وارد کرده است ادامه داد: کشاورزی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان دشتستان است و بر اثر سیل خسارت زیادی به کشاورزان شهرستان وارد شده است.

نوروزی خواستار جبران خسارت‌های وارد شده به کشاورزان شهرستان دشتستان شد و اضافه کرد: در کنار مردم هستیم باید تلاش کنیم همه خدمات در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: مسیر پل کلل که بر اثر عبور آب بسته شده بود، تا صبح امروز باز نشده بود که تلاش شد نسبت به بازگشایی آن اقدام شود.