با وجود مخالفت باشگاه استقلال با اعزام امیرمحمد یزدانی به جام جهانی صربستان، این آزادکار برای حضور در این مسابقات در اردوی تیم ملی کشتی حضور یافت!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال اواخر هفته گذشته در نامه‌ای به رئیس فدراسیون کشتی، مخالفت خود را با اعزام امیرمحمد یزدانی به جام جهانی کشتی آزاد اعلام کرد. دلیل مخالفت باشگاه استقلال با اعزام این آزادکار این بود که تیم استقلال برای دیدارهای نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی که همزمان با جام جهانی صربستان برگزار می‌شود، به امیر محمد یزدانی در ترکیب خود نیاز دارد.

اما در حالی که باشگاه استقلال مخالفت خود را رسماً با اعزام امیر محمد یزدانی به جام جهانی اعلام کرده است، این آزادکار هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد تا بعد از پایان این مرحله از تمرینات راهی جام جهانی شود!

بر این اساس رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی نمایندگان اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد هم اکنون برای حضور در جام جهانی انفرادی صربستان، تمرینات خود را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی پیگیری می‌کنند.

این دو آزادکار ملی پوش روز گذشته نیز تمرینات خود را زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی، ابراهیم مهربان و عباس حاج کناری مربیان تیم ملی انجام دادند و آماده اعزام به رقابت‌های جام جهانی انفرادی صربستان هستند.

مسابقات جام جهانی انفرادی کشتی آزاد طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان به همراه عباس حاج کناری بامداد روز دوشنبه راهی شهر بلگراد صربستان محل برگزاری این مسابقات می‌شوند.