تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

نرم افزار CRM پلتفرمی است که با اتصال بخش‌های مختلف تجارت شما از جمله بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و ... اطلاعات را در یک سیستم منجسم سازماندهی و دسترسی به آن را آسان می کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای تعریفCRM ابتدا باید تاریخچه آن را درک کنید؛ CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است که به ابزار، استراتژی یا روندی گفته می‌شود که به سازمان‌ها برای سازماندهی هرچه بیشتر اطلاعات مشتریان و در نتیجه دسترسی آسان تر به اطلاعات آن‌ها کمک می‌کند.

برای رقابت در هر صنعتی، شما به یک سیستم ایمنو یکپارچه نیاز دارید. نرم افزار CRM پلتفرمی است که با اتصال بخش‌های مختلف تجارت شما از جمله بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و … اطلاعات را در یک سیستم منجسم سازماندهی کرده تا هر کاربر به آسانی به داده‌های مشتریان در هر زمان دسترسی داشته باشد که این امر هماهنگی بین تیم‌ها و سهولت و تسریع امور را به دنبال دارد.

مزایای استفاده از نرم افزار CRM:

* صرفه جویی در زمان

* صرفه جویی در هزینه

* بازاریابی و تبلیغات موثر

* افزایش راندمان بهبود عملکرد

* افزایش فروش و مدیریت کامل سازمان

چه علائمی نشان می‌دهد که شرکت شما به CRM نیاز دارد؟

* کاهش بهره‌وری

با رشد کسب وکارها و حجم بالای داده‌ها، دستیابی به اطلاعات مشتریان و مدیریت این نوع سیستم بسیار دشوار خواهد بود و از طرفی فرایندهای دستی و اداری و تاییدیه‌های کاغذی زمان بسیاری را از کارشناسان را به می‌گیرد و در نتیجه بهره‌وری را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

CRM با امکان ورود خودکار داده ها و جلوگیری از انجام کارهای تکراری و ایجاد ارتباطات تیمی مرتبط بواسطه فرآیندها( BPMS) این مسئله را حل نموده و تمامی امور دستی را به صورت سیستمی و خودکار به انجام می‌رساند.

* عدم همکاری مناسب میان بخش‌های مختلف سازمان

انجام فرایندهای سازمان به صورت دستی و سنتی باعث اتلاف زمان قابل توجهی خواهد شد و درگیر شدن کارشناسان بخش‌های مختلف به کارهای روزمره و سطحی امکان همکاری با واحدهای دیگر را از آن‌ها خواهد گرفت این در حالی است که کار واحدها به یکدیگر مرتبط می‌باشد و این عدم همکاری عدم تبادل اطلاعات را نیز به دنبال دارد. نرم افزار CRM به همه کارمندان در سازمان اجازه می دهد اطلاعات هر مشتری را در لحظه مشاهده و رهبری کنند و و در نتیجه خدمات بهتری را به آنها ارائه بدهند.

نرم افزار جامع CRM پیام گستر

نرم افزار تحت وب CRM پیام گستر با بیش از ۳۰۰۰ مشتری فعال توانسته است عنوان جامع ترین نرم افزار CRM را نصیب خود نماید. این نرم افزار با هدف گسترش فرهنگ مشتری مداری کسب و کارهای ایرانی، در جهت افزایش فروش و رضایت مشتریان و خلق مشتری وفادار طراحی شده است.

همچنین این نرم افزار علاوه بر نظارت کامل و حرفه‌ای از تمام فعالیت‌های سازمان، ثبت و بایگانی مکانیزه اطلاعات، ایجاد فرآیند پیگیری به موقع و دقیق مشتریان این فرصت را ایجاد می‌کند که تمام فرآیندهای سازمانی را در یک بستر یکپارچه کنترل کنید تا از هیچ‌یک از اقدامات مشتریان غافل نشوید.

خرید نرم افزار CRM

آیا نرم افزار CRM برای تجارت شما نیاز است، چگونه بر روند فروش ، بازاریابی یا خدمات شما تأثیر می گذارد؟

قبل از خرید نرم افزار CRM باید بررسی‌های لازم را جهت مطابقت امکانات نرم افزار با نیازها و بودجه سازمان خود را انجام دهید.

قیمت، مقیاس پذیری، شخصی سازی، پشتیبانی و آموزش نرم افزار از مواردی حائز اهمیت برای خرید نرم افزار CRM محسوب می‌شوند که قبل خرید بهتر است این موارد را بررسی کنید.

نرم افزار CRM پیام گستر این امکان را برای شما مهیا کرده است که برای بررسی این محصول قبل از خرید بتوانید با خیال راحت نرم افزار را بررسی و رشد کسب و کارتان را مورد سنجش قرار دهید. با تکمیل فرم درخواست ۳۰ روز دمو رایگان نرم افزار CRM، دامنه شخصی سی آر ام خود را انتخاب کنید و از تمام ابزارها و امکانات نرم افزار پیشرفته پیام گستر در بستر وب بهره مند شوید.

برخی از امکانات نرم افزار CRM پیام گستر

* اتوماسیون خدمات پس از فروش در جهت حفظ و افزایش رضایت مشتریان

* اجرا، تجزیه و تحلیل تمامی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی

* یکپارچگی فرآیندهای سازمان و ایجاد چرخه‌های مختلف کاری

* یکپارچه سازی اطلاعات مالی

* ارائه خدمات سازمان‌یافته به مشتریان

* حفظ و دسترسی به سوابق مشتریان

* بهره مندی از ابزار اتوماتیک تجزیه و تحلیل داده

* نظارتی جامع و دقیق بر وضعیت تمامی تماس های شرکت

جشنواره یلدا پلاس، شروعی نو برای تجارت شما

در روزهای پایانی پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا، پیام گستر برای حمایت از کسب و کارهای ایرانی که قصد پیاده سازی فرهنگ صحیح مشتری مداری دارند اقدام به برگزاری جشنواره تخفیفی یلدا پلاس کرده است. با شرکت در جشنواره یلدا پلاس از ۱۸ تا ۲۸ آذرماه به منظور خرید جامع ترین نرم افزار CRM می توانید از ۵۰ درصد هدیه خرید بیشتر بهره مند گردید و گام موثری در جهت بهبود عملکرد تجارت خود بردارید.

این فرصت شگفت انگیز را از دست ندهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.