حجت الاسلام و المسلمین قمی گفت: همت و همدلی مردم همواره در حل مسائل و رفع بحران‌ها و موانع پیشتاز بوده وباید قدراین زحمات دانسته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در مسجد جامع تهرانسر از فعالیت‌های مردمی مدافعان سلامت منطقه ۲۱ تهران تقدیر و ابراز خرسندی کرد. وی گفت: همت و همدلی مردم همواره در حل مسائل و رفع بحران‌ها و موانع پیشتاز بوده و باید قدر این زحمات دانسته شود. قمی افزود: بر خود وظیفه دانستم تا از فعالیتهای همه جانبه نیروهای مردمی قدردانی نموده، خدا قوت بگویم و همراهی خود را با شما اعلام نمایم.

حجت الاسلام دانایی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران و دبیر قرارگاه مردمی مدافعان سلامت نیز گفت: برادر عزیزم سید محمد آغیلی به عنوان مسئول جبهه فرهنگی در منطقه ۲۱ و همه هم‌سنگران مخلص ایشان از همان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا با حضور مخلصانه خود سعی در رفع مشکلات نموده و بر تاب‌آوری مردم افزودند.

دبیر جبهه فرهنگی تهران از حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی در این جلسه تقدیر کرد و گفت، این حضور مایه برکت و دلگرمی دوستان شد و از ایشان قدردانیم که با اخلاص و تواضع مثال‌زدنی ما را همراهی کرده‌اند.

در پایان از فعالان مردمی منطقه ۲۱ تهران تقدیر به عمل آمد.