زنجان-رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: برای جلوگیری از هر گونه گرانفروشی و تخلف در شب یلدا نظارت از بازار استان زنجان تشدید می شود.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برای جلوگیری از هر گونه گران فروشی و تخلف در شب یلدا اتاق اصناف استان طرح نظارتی از بازار استان را دردستور کاریی خود قرار داده است، گفت: بیش از ۳۰ بازرس نظارت از بازار را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: بازرسین به صورت دو شیفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹.۳۰ شب نظارت و بازرسی از بازار را برعهده داشته و با متخلفین برخورد لازم انجام خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: در راستای اجرای این طرح، بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی از ۲۳ آذر ماه تا پایان آذرماه گشت‌های ویژه نامحسوس در بازار دارند.

موسوی تاکید کرد: در این طرح قیمت و کیفیت کالاهای اولویت دار شامل میوه، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز و گوشت مرغ که مصرف بیشتری در شب یلدا دارند بازرسی و نظارت می‌شود.

وی گفت: بازرسی از بازار به علت نزدیک شدن به شب یلدا دراستان تشدید شده و از مردم در خواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله، گرانفروشی، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، ارائه ندادن فاکتور گزارش را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری درمیان بگذارند.