بجنورد- استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از بخشی از باغ‌موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: بخشی از این باغ موزه تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار با سردار بهمن کارگر با تأکید بر اینکه باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا کاری ارزشمند را برای شهدا انجام دهیم از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از بخشی از باغ‌موزه دفاع مقدس استان خبر داد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: با اختصاص این اعتبار تا ۲۲ بهمن بخش‌هایی از این باغ‌موزه را افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: محوطه‌سازی و تأمین ادوات جنگی مربوط به دوران دفاع مقدس در باغ‌موزه استان همانند یک تصویر عینی از جبهه و جنگ را تداعی می‌کند.

بهمن کارگر نیز در این دیدار باغ‌موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی را مرکزی پویا توصیف کرد و گفت: اگر می‌خواهیم دفاع مقدس برای نسل‌های بعدی ملموس است باشد باید این مراکز فعال و پویا باشند،.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا و ایثارگران هویت هر استان هستند و این مراکز باید فرهنگ ایثار و شهادت را بسط و توسعه دهند.