منیر روحی مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن از برگزاری بیست و دومین جشنواره فرهنگی قرآنی این موسسه در ۳۱ استان به صورت مجازی خبر داد.

منیر روحی مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیست و دومین جشنواره فرهنگی قرآنی این مؤسسه گفت: مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره فرهنگی قرآنی مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) در کلیه شعب در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شعار این دوره از مسابقات افزود: این دوره از مسابقات با شعار دفاع از حریم ولایت و یاد بود شهید قاسم سلیمانی تا پایان آذرماه در حال برگزاری است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن اهداف این جشنواره را تعالی روح و جسم انسان نامید و اظهار داشت: مهمترین اهداف این جشنواره ارتقا سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی، تشویق نخبگان، شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی و ارج نهادن به فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه بزرگ است.

روحی با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات در شعبه‌های خردسالان و شکوفه‌ها از ۱۶ آذر آغاز شده بود افزود: در شعبه‌ها خواهران از ۱۷ آذر ماه و در شعبه‌ها بزرگسالان از ۲۲ آذرماه این دوره از مسابقات آغاز شد و همزمان با ولادت حضرت زینب (س) با اعلام نتایج به تمام خواهد رسید.

مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن با اعلام شرکت کنندگان در این حوزه گفت: بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از ۳۱ استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۲۶۳ نفر به عنوان منتخب اعلام خواهند شد، گفت: این مسابقات در سنین مختلف خردسالان، شکوفه‌ها، نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و در رشته‌های حفظ، معارف، خطابه، معارف، خطابه، فصیح خوانی، نغمات دینی و آوایی شرکت کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.

روحی با اشاره به اینکه شیوع ویروس موجب برگزاری شیوه‌های جدید از مسابقات شده است گفت: با توجه به گسترش و شیوع ویروس کرونا و با پیروی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مرحله کشوری جشنواره این شعب به صورت مجازی و آنلاین توسط داوران در حال برگزاری است.