ایرانشهر - امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: رهبر معظم انقلاب با پیش بینی ها و اتخاذ تدابیر حکیمانه همواره ماهیت دشمنان اسلام را برای ملت ایران آشکار کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی عبد الصمد کریم زایی ظهر امروز در یازدهمین همایش خورشید ولایت که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) که فرمودند هر کس از امیر و رهبری اطاعت کند از من پیروی کرده است، اظهار داشتهبر معظم انقلاب با پیش بینی‌ها و اتخاذ تدابیر حکیمانه همواره ماهیت دشمنان اسلام را برای ملت ایران آشکار کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر افزود: افتخار ما این است که در کشوری زندگی می‌کنیم که پرچم اسلام در آن برافراشته شده است و مردم شیعه و سنی آن با صلح و صفا در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از گذشته‌های دور در تلاش بودند تا با نفوذ در میان اقوام و مذاهب ایران اسلامی بین اهل تشیع و اهل سنت اختلاف انداخته و سیاست‌های سلطه‌گرانه خود را پیاده کنند، اما با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، پیوند میان مذاهب و اقوام ایرانی بسیار قوی‌تر از آن است که با شیطنت‌های برخی تفرقه افکنان، از هم گسسته شود.

مولوی کریم زایی ضمن پرداختن به درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب گفت: هرجا اقدام درستی حاصل شد قطعاً با نگاه و درایت رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر برای حفظ وحدت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه اقشار جامعه استان باید با حفظ وحدت در کنار هم باشند و به دشمنان نیز اجازه برهم زدن وحدت را ندهند.