قزوین-مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه شهرداری باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهد، گفت: بودجه شهرداری‌ها متناسب با نیازهای اصلی مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین مصطفی صالحی دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اقبالیه توجه به نیازهای اصلی و اساسی مردم در تنظیم بودجه را از ضروریات دانست و اظهار کرد: شهرداری و شورا باید تمام نارسایی‌ها، نیازها و الویت‌های شهر را بررسی، احصا و بر اساس آن نسبت به تأمین منابع مالی برای سال آینده پیش بینی‌های لازم را اعمال نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه شهرداری یک سند مهم می‌باشد باید در مقیاس، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن شهر تهیه و تنظیم گردد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین ادامه داد: شورای شهر و شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی، وضعیت محلی و منطقه‌ای شهر باید نسبت به تدوین و تنظیم بودجه اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها از پروژه جدید و غیر ضرور خودداری نموده و پروژه‌های نیمه تمام را در الویت برنامه‌های خود قرار دهند.

صالحی در پایان خواستار تنظیم و تدوین مناسب بودجه در باقیمانده دوره پنجم شورا در چارچوب قانون و براساس نیازهای مردم شد و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در بودجه سال آینده موضوع بیماری کرونا لحاظ نمایند.