اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۹۱۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات‌های ۹ ماهه نخست پلیس در این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی از کشف ۹۱۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات‌های ۹ ماهه نخست پلیس در این استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۶۷ درصدی داشته است.

وی افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، طرح ریزی ها گسترده‌ای در اثربخشی برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح پلیس استان اجرایی شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۹۱۹ میلیارد ریال در عملیات‌های ۹ ماهه نخست پلیس استان مرکزی بیان کرد: در این عملیات‌ها تعداد ۹۱۸ نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند و از این افراد تعداد ۴۷۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

مفخمی شهرستانی در ادامه تصریح کرد: از تعداد ۹۱۱ پرونده تشکیل شده در این بازه زمانی در خصوص قاچاق کالا، ارزش ریالی ۹۹ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۲۵۷ پرونده ارزش بالای ۱۰۰ میلیونی داشته است.

وی با بیان تداوم طرح‌های عملیاتی ویژه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان کالا در استان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک افراد در زمینه‌های اقتصادی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.