به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان وبینار«ویژگی‌های الگوی راهبردی از نگاه شهید سلیمانی»برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با همکاری مرکز مشاوره‌ای مطالعات و اسناد، وبینار بین‌المللی با عنوان «ویژگی‌های الگوی راهبردی از نگاه شهید سلیمانی» و با محوریت (از مقاومت با اشغالگری تا محدود سازی سلطه گری) روز سه‌شنبه ۹ دی‌ماه برگزار می‌کند.

منیر شفیق، اندیشمند و پژوهشگر فلسطینی، زیاد الحافظ، دبیرکل سابق کنفرانس قومی عربی از لبنان، بسام ابوعبدالله، پژوهشگر مسائل بین المللی از سوریه و معن بشور، مدیر مرکز عربی بین‌المللی ارتباطات و همبستگی از لبنان از سخنرانان این وبینار هستند.

در بخشی دیگر از این وبینار بین‌المللی، عبدالخالق فاروق، پژوهشگر و استاد دانشگاه مصر، انیس النقاش، هماهنگ کننده شبکه امان لبنان، محمد صادق هاشمی، مدیر مرکز مطالعات عراق عراق، حجت الاسلام والمسلمین محمد زراقط، استاد حوزه علمیه لبنان و حمید رزق، نویسنده مسائل سیاسی از یمن سخنرانی می‌کنند.

همچنین در این نشست، عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان و عبدالحلیم فضل الله، رئیس مرکز مشاوره‌ای مطالعات و اسناد سخنرانی خواهند داشت.

مجری برنامه، مصطفی بیرم، نویسنده و پژوهشگر لبنانی است.

بنابر اعلام این خبر، وبینار بین‌المللی «ویژگی‌های الگوی راهبردی از نگاه شهید سلیمانی» ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در بستر مجازی به نشانی zoom meeting ۲۷۵ ۰۸۵ ۸۹۴۹ با کد ورود https://us۰۴web.zoom.us/j/۲۷۵۰۸۵۸۹۴۹ در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.