وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس مرکز آموزش عالی لامرد را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سید رضا بلاغت را به سمت رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز عالی لامرد منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید.  

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

گفتنی است  سید رضا بلاغت دانشیار دانشگاه سیستان و بلوچستان متولد ۱۳۵۹ از شهر مهر استان فارس مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۸۲ در رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال ۱۳۸۴ در رشته علوم تربیتی گرایش اموزش و پرورش تطبیقی هر دو از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرده است.  

مدرک دکتری نیز در سال ۱۳۸۹ در رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت از مجموعه علوم تربیتی از دانشگاه تربیت معلم تهران (خوارزمی) اخذ کرده و در سال ۱۳۸۹ با حمایت وزارت عتف به فرصت مطالعاتی (دانشگاه آرهوس دانمارک) اعزام شده است. پس از اتمام تحصیلات از سال ۱۳۹۰ در دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت شده است.

از سوابق اجرای وی  به مدیر گروه حدود ۲ سال، معاون آموزشی دانشکده حدود ۱ سال، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حدود ۳ سال و سوابق پژوهشی راهنمایی بیش از ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام ۱۵ طرح برون سازمانی، تألیف و ترجمه ۱۳ کتاب، بیش از ۴۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی و بیش از ۷۰ مقاله همایشی در همایش‌های داخلی و خارجی می‌توان اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای  عبدالحسین حقانی، رئیس سابق مرکز آموزش عالی لامرد موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.