گرگان- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با بیان این که دوقطبی کردن کشور و استحاله نظام از مهمترین اهداف فتنه ۸۸ بود، گفت: تنها راه سعادتمندی و عاقبت بخیری قدم برداشتن درمسیر ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن کیائی شامگاه دوشنبه در همایش بصیرت فاطمی شهرستان گالیکش با اشاره به وقایع حماسه ۹دی ماه سال ۸۸ اظهارکرد: هدف دنیای استکبار و عاملان فریب خورده داخلی آنها دو قطبی کردن کشور و استحاله نظام بود.

وی از عوامل پیدایش حماسه مردمی ۹ دیماه را بصیرت مردم، شور و شعور عاشورایی و درس ولایتمداری مکتب اهل بیت (ع) و راهبری و هدایتگری ناخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را نام برد و خاطرنشان کرد: این مردم بودند که با بصیرتی که داشتند به میدان آمدند و بساط دشمنان را جمع کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان تنها راه سعادتمندی و عاقبت بخیری را قدم برداشتن در مسیر ولایت دانست و عنوان کرد: کسانی که در این راه قدم برداشتند وفاداری به ولی فقیه را از شهدای عرصه ی کربلا آموخته بودند و توانستند بساط فتنه و فتنه گران را برای همیشه در ۹ دی جمع کرده و نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

کیائی خاطر نشان کرد: رهبری حکیمانه ولی فقیه زمانمان بود که ما را هدایت کرد، راه را نشانمان داد، همراهی و همدلی بین مردم ایجاد کرد و ما باید قدر این هیمنه نظام و نعمت را بدانیم.

وی با بیان اینکه ما امروز جایگاه و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: وصایای شهدا نشانگر ولایتمداری، وفای به عهد، انسانیت و عبودیّت آنها است، لذا شهادت هنر مردان خداست و شهدا هنرمند بودند.