اراک- استاندار مرکزی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک گفت: قول می‌دهیم پل خیبر جمع اوری شود وتمام تلاش خود را برای گرفتن مجوزهای جمع آوری پل خیبر خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه صحن علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک شامگاه دوشنبه با حضور فرماندار، شهردار، استاندار و معاونین استانداری برگزار شد.

حسین بختیاری فرماندار اراک در این جلسه با بیان اینکه هیچ قصد و غرضی برای رد کردن مصوبات شورای اسلامی شهر اراک وجود ندارد گفت: این هیئت اعضای دیگری دارد که همگی صاحب نظرند بنابراین تمامی امور بر اساس قانون انجام می‌گیرد.

وی افزود: حضور بنده در شورا با نیت تعامل و گره گشایی بوده و خود را برای همکاری جهت اجرای مصوبات شورا ملزم به حضور بیشتر در جلسات می‌کنم.

‌آتو دست کسی ندهید

سیدعلی آقا زاده در صحن علنی شورا گفت: با توجه به اینکه ۶ ماه بیشتر از دوره ما و شورای شهر اراک باقی نمانده توصیه می‌کنم در زمان باقی مانده با شخصیتی که تا امروز از خود نشان داده‌اید با تمام سختی‌ها و مشقت‌ها، کارتان را به گونه‌ای ادامه دهید که برای شورا حاشیه‌ای ایجاد نشود و آتو دست کسی ندهید.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر شهردار اراک در فضای مجازی گفت: شهرداری ممکن است تحت فشارهای کاری و خستگی ناشی از مشغله صحبتی برخلاف میل بقیه بکند که این کاملاً طبیعی است.

استاندار مرکزی افزود: نقطه‌ی قوت در شورای پنجم این است که اکثر پروژه‌های نیمه تمام در شوراهای پیشین را به اتمام رسانده که فارغ از هر شعاری عملکرد مجموعه مدیریت شهری در اراک را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم.

آقازاده ضمن تاکید بر کارنامه موفق شهردار اراک در ۲۰ ماه گذشته گفت: باعث حاشیه دار شدن شورا نشوید و بهانه دست کسی ندهید. حضور بنده در این جلسه هم اعلام همبستگی و حمایت مجموعه مدیریتی استان با مدیریت شهری اراک است.

قول استاندار مرکزی به شورای شهری‌ها

آقازاده با بیان اینکه استانداری وظیفه خود می‌داند از کارنامه قابل قبول شهرداری و شورا خصوصاً در زمینه طرح گسترش پیاده‌راه حمایت کند، گفت: قول می‌دهیم که پل خیبر جمع آوری شود و تمام تلاش خود را برای گرفتن مجوزهای جمع آوری پل خیبر خواهم کرد.