شاهرود–سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه سهم اعتبارات عمرانی شهرستان اصلاً چشم گیر نیست، گفت: در این بخش فقط ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی شامگاه سه شنبه در نشست کارکنان فرمانداری شاهرود با معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت استانداری سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن بیان اینکه در زمینه اعتبارات دولت با محدودیت منابع روبرو است، تاکید کرد: یکی از مسائلی که علی رغم این محدودیت منابع به آن تاکید می‌شود، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و … می‌بایست از ظرفیت‌های بخش خصوصی به خوبی بهره گرفت، ابراز کرد: منابع عمرانی اندک هستند و لذا می‌بایست به مقوله جذب سرمایه گذاران نگاه ویژه‌ای داشت.

سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای شهرستان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: این میزان با همه اعتبارات دیگر مانند دو درصد نفت و گاز و.. است که میزان چشم‌گیری محسوب نمی‌شود.

جلالی با بیان اینکه انتظار است که با همراهی دستگاه‌های اجرایی حداقل سهم شهرستان شاهرود در زمینه اعتبارات ملی اعلام شود، گفت: در حوزه عمرانی یکی از مشکلات موجود در شهرستان مقوله مسکن مهر و عدم تکمیل آن است که خوشبختانه این موضوع در شورای مسکن در دست بررسی است و نتایج آن به زودی معلوم می‌شود.

وی با بیان اینکه دیگر مشکلی که در شاهرود وجود دارد موضوع شهرک پردیس است، گفت: این شهرک نیز دارای مشکلات عدیده مسکن و اسناد است که چالش‌هایی را پدید آورده اما در خصوص رفع این مشکلات نیز جلساتی برگزار و امیدواریم بتوانیم به راه حل خوبی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست پیرامون مسائل پرداختی به کارکنان دولت به خصوص فرمانداری شاهرود نیز مسائلی مطرح شد.