ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه ۲ مانور نظامی را در بلندی‌های «جولان اشغالی» سوریه و نیز منطقه «عسقلان» در اراضی اشغالی، آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد امروز چهارشنبه همزمان با رزمایش نظامی مشترک گروه های مقاومت فلسطین، اقدام به برگزاری مانور نظامی کند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز به برگزاری یک مانور نظامی در ارتفاعات جولان اشغالیِ سوریه اقدام می کند. طبق اعلام رسانه های خبری، این مانور نظامی ۲ روز به طول می انجامد.

افزون بر این، صهیونیستها همچنین یک مانور نظامی را در منطقه «عسقلان» واقع در اراضی اشغالی برگزار می کنند. قرار است این مانور نظامی از غروب امروز چهارشنبه در منطقه عسقلان آغاز شود.

این درحالی است که شبکه المیادین روز گذشته اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورده است. آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن اتفاق افتاد که گروه‌های مقاومت دیروز سه شنبه رزمایش نظامی مشترک خود در نوار غزه را کلید زدند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آماده باش در اراضی اشغالی به دنبال آن است تا بداند در جریان رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. در واقع، صهیونیست‌ها به دنبال جمع آوری اطلاعات رزمایش نظامی هستند.

دو مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و عسقلان به صورت همزمان با رزمایش مشترک گروه های مقاومت در غزه برگزار می شود؛ رزمایشی که موجب خشم و در عین حال، هراس رژیم صهیونیستی شده است.