رحیم قربانی مسئول گروه تواشیح محمد رسول الله از تولید اثری ماندگار در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با عنوان «رایه النصر» در حرم های مطهر کربلا و حرم حضرت زینب(س) خبرداد.

رحیم قربانی مسئول گروه محمد رسول الله (ص) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گروه تواشیح و همخوانی محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نماهنگی تولید کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ در سطح ملی و بین‌المللی تولید شده است، ادامه داد: در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله صلوات الله علیه تهران بزرگ اقدام به تولید نماهنگ و اثری فاخر در سطح ملی و بین‌المللی با عنوان «رایه النصر» با محوریت اجرای گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله صلوات الله علیه بسیج تهران کرده است.

قربانی با اشاره به عوامل این نماهنگ اظهار داشت: شعر نماهنگ رایه النصر توسط میثم حاتم سروده شد و آهنگسازی و تنظیم این اثر را هم استاد هادی آرزم بر عهده گرفته است. همچنین محمد تربتی طرقبه نیز کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

مسئول گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) با تاکید بر مشارکت کشورهای مقاومت در تولید این اثر اضافه کرد: در تولید این اثر ویژه علاوه بر گروه همخوانی محمد رسول الله صلوات الله علیه گروه‌های همخوانی از عراق و سوریه هم حضور و همکاری داشته‌اند.

وی در خصوص محل‌های تصویر برداری این اثر بیان کرد: این اثر در کربلا و بین‌الحرمین ونیز حرم حضرت زینب سلام الله علیها تصویربرداری شده است. در ایران نیز در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصویربرداری‌ها انجام گرفت و با هماهنگی با گروه‌های تواشیح کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان نیز گروه‌های نورالزهرا (س)، پیامبر اعظم (ص) و ثقلین به اجرا پرداخته و تصویر برداری صورت گرفت.

قربانی در پایان با اشاره به نهادها و سازمان‌های مشارکت کننده افزود: در تولید این اثر مؤسسه انوار رسول اعظم (ص)، مؤسسه ثقل الاکبر عراق، مرکز دارالشهدا للقرآن الکریم سوریه و همچنین سازمان دارالقرآن کریم ایران و نیز اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشتند.

برچسب‌ها