گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نشر مولفه‌های ماندگار مکتب شهید سلیمانی یک تکلیف همگانی است، گفت: از ظرفیت‌های دینی و مردمی در گفتمان سازی مکتب سردار استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد فرهنگی و اجتماعی عملیات سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان این مطلب که نشر مولفه های ماندگار مکتب حاج قاسم سلیمانی یک تکلیف همگانی است، اظهار کرد: از ظرفیت های دینی و مردمی در نشر و گفتمان سازی مکتب سردار دلها استفاده خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که سردار سلیمانی الگوی مقاومت و مدیریت انقلابی در جهان اسلام است، ادامه داد: خوش‌رویی، ساده زیستی، عقلانیت انقلابی، شجاعت بی‌بدیل، دشمن شناسی دقیق، درایت، بصیرت و لحظه شناسی از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: سردار سلیمانی فرزند انقلاب بود و در هیچ شرایطی و هرگز، مرعوب دشمنان اسلام نشد و همواره سد راه آنها در منطقه بود.

وی گفت: از ویژگی‌های مکتب حاج قاسم، سنجش و پردازش دقیق از مسائل و این ویژگی‌های کم نظیر و سیره رفتاری، او را به یک مکتب تحول آفرین تبدیل کرد و به فرموده مقام عظمای ولایت، با این عقبه درخشان و نورانی، با شهادتش، زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشاند و معنی و مفهوم انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را برای همگان به شایستگی و به‌عنوان یک الگویی ماندگار، تبدیل کرد.

دیلمی با اشاره به این مطلب که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از ۶ الی ۱۳ دیماه هر شب از ساعت ۲۱ از سیمای مرکز گلستان به طور زنده برنامه خواهیم داشت، اضافه کرد: برنامه‌هایی با حضور مهمانان، موثرین اجتماعی، انقلابی و نقش آفرینان دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم یا با حضور همرزمان حاج قاسم و همچنین ارتباط زنده با مزار حاج قاسم در کرمان خواهیم داشت.