لامردـ فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: سردار سلیمانی با رشادت و تدابیر خود در مناطق اشغال شده توسط داعشی‌ها، اجازه نداد بوی باروت و غبار تهدید و انفجار روی شانه‌های مردم ایران بنشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم ظهر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در لامرد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت سوم جهان شکل گرفت و این قدرت و ایستادگی با پیروی از ولایت فقیه حاصل شد.

وی بیا کرد: آمریکا به دنبال این است که جمهوری اسلامی ایران نباشد و دلیل آن هم تلاش آمریکا برای پیاده سازی استراتژی خود در منطقه است و همین امر است که سبب شده هرگز مذاکره ایران و آمریکا به نتیجه نرسد زیرا آنها از اساس با وجود ایران مخالف هستند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه آمریکا قدرت خود را از دست داده، عنوان کرد: در عوض حزب الله امروز به یک واقعیت تبدیل شده و هیچ احدی نمی‌تواند در دنیا حزب الله را به حساب نیاورد.

نوعی اقدم افزود: آمریکا داعش را به وجود آورد تا عراق و سوریه را به عنوان ستون فقرات مقاومت بشکنند اما هرگز موفق نبود زیرا افرادی همچون سردار سلیمانی در این منطقه حضور داشت و اکنون نیز تا یاد شهید سلیمانی زنده است، جبهه مقاومت پابرجاست.

وی اظهار داشت: اراده الهی در حاج قاسم ظهور و بروز پیدا کرده بود و هرگاه اراده کردیم و پشتیبان ولایت بودیم، موفق شدیم و داعش را نیز شکست دادیم.

نوعی اقدم ادامه داد: آمریکا و داعش را به زانو درآوردیم و فرمان رهبری را به کرسی نشاندیم یعنی خاکریز فوق استراژی دور ایران را در مقابل خاکریزهای دشمن مستحکم کردیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) عنوان کرد: قاسم سلیمانی، فرمانده ای شجاع بود و منتظر دشمن نبود و هزاران کیلومتر دورتر از مرزها دشمن را سرجای خود نشاند و نگذاشت بوی باروت و غبار تهدید و انفجار روی شانه‌های مردم ایران بنشیند و این مکتب قاسم سلیمانی بود.

نوعی اقدام ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همه را زیر چتر خود جا می‌داد و ادبیات قاسم سلیمانی شکل گرفت و شهید سلیمانی هزار بار مقاوم‌تر از سردار سلیمانی است.

وی در مورد انتقام سخت از دشمن نیز عنوان کرد: ما انتقام حاج قاسم و تک تک شهدای محور مقاومت را در اوج عزت از عاملان آن خواهیم گرفت.