رفسنجان - فرماندار رفسنجان گفت: برگزاری جشنواره ملی تئاتر زمینه بروز و رشد استعدادها در رفسنجان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی صبح جمعه در حاشیه حضور در جشنواره تئاتر سردار آسمانی و تماشای اجرای نمایش در عمارت گلستان امین رفسنجان اظهار داشت: هر کسی که برای عزت و سعادت کشور گام بر می‌دارد، می‌تواند به شهید بزرگوار سردار سلیمانی به مانند دیگر شهدا اقتدا کند و راهش را با هدفی روشن در عرصه‌های اجتماعی و شخصی ادامه دهد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی افزود: شهرستان رفسنجان این افتخار را پیدا کرده است که میزبان «دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش محیطی» باشد، جشنواره‌های ملی باعث رشد و بالندگی عرصه‌های مختلف در شهرستان می‌شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: هر فعالیت و حرکتی باعت ایجاد حرکت نویی می‌شود که برگزاری جشنواره ملی تئاتر در توسعه تئاتر شهرستان، نقش بسیار پررنگی خواهد داشت و بالطبع علاقمندان حوزه تئاتر با جلوه‌هایی از هنر اجراهای مختلف تئاتر، بازیگران و نظرات داوران و میهمانان آشنا می‌شوند.

فصیحی هرندی یادآور شد: اگرچه محدودیت‌های کرونایی باعث شد که نتوانیم بهره برداری بهتری از این جشنواره در سطح شهر و خیابان‌ها داشته باشیم اما این جشنواره با همه مشکلات و محدودیت‌ها به خوبی در حال اجراست.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده است، هر بار که فعالیتی از شهرستان به فعالیت ملی متصل شده است فضایی را باز می‌کند که زمینه بروز و رشد استعدادها را در شهرستان فراهم می‌کند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اخیراً هنرمندان رفسنجانی در زمینه تئاتر و سینما جایگاه خوب و مناسبی را بدست آورده اند، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی تأثیر مثبت خود را در آینده در شهرستان خواهد گذاشت.

فصیحی هرندی عنوان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که زندگی و شخصیت سردار سلیمانی دارای ابعاد متنوع و متعددی است و بایستی در همه عرصه‌ها به عنوان الگو و اسطوره برای نسل‌های امروز و فردا معرفی شود.