سمنان- شهرستان‌های استان سمنان در روزهای سرد آغازین زمستان ۹۹ میزبان شش لاله گمنام دوران دفاع مقدس هستند، شهیدانی که با بدرقه مردم، به آرامگاه ابدی رهسپار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین استقبال، وداع و همراهی شش لاله گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم استان سمنان تحت عنوان بدرقه خودرویی و حضور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لحاظ محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های مختلف دیار قومس برگزار شد.

گرمسار اولین شهرستان و میزبان این شهدا بود و قرار است فردا، شنبه پیکر این شش شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس در سمنان، دامغان و شاهرود به منزل ابدی شأن رهسپار شده و بر دستان مردم قدرشناس و شهید پرور استان بدرقه شوند. این روزهای سرد زمستانی اما حضور این شش لاله عاشق، سبب شده تا عطر عاشقی در کوچه و خیابان شهرهای دیار قومس بپیچد.

استان سمنان با این روزها و رویدادها بیگانه نیست، سه هزار شهید دفاع مقدس، ده‌ها شهید مدافع حرم، خدمت، مدافع سلامت و… تنها گوشه‌ای از سهم مردم این استان از انقلاب اسلامی است انقلابی که نهال روزهای قبلش امروز با خون همین شهدا آبیاری شده تا به درختی تناور و پرثمر بدل شود. درختی که باغبانش رهبر معظم انقلاب اسلامی است.