اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راه برون رفت از مشکلات جامعه و کشور، مقاومت است و ما با مقاومت به درجه‌ای خواهیم رسید که روی پای خود بایستیم و با دنیا رودر رو گفت‌وگو کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده ظهر امروز در ویژه‌برنامه‌ای که به مناسبت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در نماز خانه این اداره کل با قرائت فرازهایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: هر شخصیتی یک ویژگی محوری دارد که به وسیله آن می‌توان تمام اعمال آن شخص را تفسیر کرد و کلید شخصیت حضرت زهرا (س) مجاهدت و مقاومت آن حضرت است.

وی به زوایای ارزشمند شخصیت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگ اسلام، چه در زمان تجرد که غمخوار و سنگ صبور پیامبر (ص) بود، چه در زمان تأهل که امیرالمؤمنین در رکاب رسول الله (ص) دارای وظایف خطیر و بسیار حساسی بودند و چه در موضوع تربیت فرزند که تمام توان خود را به کار می‌گیرد و مجاهده می‌کند؛ همچنین در امر تربیت فرزند، نمونه و الگوی کاملی از مجاهدت و مقاومت هستند.

نبی زاده به رشادت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: کسانی مانند سردار سلیمانی به دلیل مقاومت و مجاهدتی که در را رسیدن به هدف معنوی و متعالی خود دارند، در مکتب حضرت زهرا (س) تعریف می‌شوند.

وی تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات جامعه و کشور، مقاومت است و ما با مقاومت به درجه‌ای خواهیم رسید که روی پای خود بایستیم و با دنیا رودررو گفت‌وگو کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن ابراز تأثر از درگذشت آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: علامه مصباح یزدی هم در ردیف مراجع عالی‌قدر بود و هم در دوران‌های زیادی پای کار انقلاب و پشتیبان رهبری ایستادند تا آنجا که در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی، مقام معظم رهبری خود را میزبان و سوگوار عزای این عالم مجاهد دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه امثال آیت الله مصباح برای ما الگو هستند، افزود: در اتاق فکر آمریکای جنایتکار، دشمن اصلی آنها در ایران، آیت الله مصباح معرفی شده بود و از این شخص به عنوان تنها کسی که دموکراسی غربی را در ایران به زمین می‌زند، یاد می‌کردند.

وی در پایان یادآور شد: مادامی که امام و امّت بصیرت داشته باشند و امت انقلابی، جهادی، مقاوم و جوان داشته باشیم، قطعاً پیروز هستیم.