زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: آمار کودکان کار و متکدیان در سطح شهر تا ۱۰ روز آینده جمع آوری و گزارش اقدامات دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه طرح مواسات در محل استانداری زنجان، برلزوم ضرورت ساماندهی کمک‌های مومنانه در استان زنجان تاکید کرد و گفت: نباید خانواده‌های نیازمند مهجور بمانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه سالمندان با سرپرست و با سرپرست نیازمند و افراد بیمار حاضر در نقاهتگاه‌های استان زنجان در قالب طرح شهید سلیمانی مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان باید در زمینه توزیع کمک‌های مومنانه هماهنگ عمل کنند.

مرادی نافچی برلزوم ضرورت رعایت شان جلسات رسمی از سوی مدیران شرکت‌کننده به صورت ویدئو کنفرانس تاکید کرد و گفت: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مسائل اجتماعی شهرستان‌ها را تا ۱۰ روز آینده احصا کنند.

وی با بیان اینکه آمار کودکان کار و متکدیان در سطح شهر تا ۱۰ روز آینده جمع آوری و گزارش اقدامات دستگاه‌های اجرایی ارائه شود، افزود: برای تحقق این مهم مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر لزوم ضرورت فعال کردن گرمخانه زنجان تاکید کرد و گفت: فرمانداران جلسات کارگروه اجتماعی را تشکیل و مصوبات آن را اجرایی کنند.

مرادی نافچی افزود: همه مناطق استان زنجان به جز یک منطقه در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی تصریح کرد: محدودیت تردد در بین شهرهااز ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح برقرار است و با متخلفان برخورد می‌شود.