سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: در پیکار با با فتح صدر البرز غافلگیر شدیم. این شکست تلنگری بود تا برای مرحله بعد به فکر رفع نقاط ضعف خود باشیم.

سلمان خواجه حسنی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: لیگ برتر تکواندو با برنامه ریزی و تدارک خوبی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شد و همانطور که از قبل پیش بینی شده بود، در گروه یک شرایط به دلیل حضور تیم‌هایی که با تدارک مناسب وارد لیگ شده‌اند، مبارزات سطح بالا و جذابی را شاهد خواهیم بود و کار برای صعود سخت خواهد بود که همین طور هم شد.

وی افزود: بعد از پیروزی خوبی که برابر استقلال داشتیم، در پیکار با فتح صدر البرز غافلگیر شدیم و نفرات ما چندان عملکرد خوبی نداشتند. در حالی که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم سه امتیاز را از دست دادیم، ولی بازهم خدا را شکر می‌کنیم که جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردیم و از هم اکنون فکر صعود به فینال هستیم و اگر می‌خواهیم فینال لیگ برتر را ببنیم باید تیم خود را برای رفع نقاط ضعف تقویت کنیم.

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان ادامه داد: در بازی‌های روز جمعه چیزی که خیلی به چشم آمد درخشش جوانان بود. تکواندو ورزشی جوان است و روز جمعه دیدم که با آتیه‌های تکواندو چه نمایشی زیبا و چشم نوازی از این ورزش زیبای المپیکی داشتند. بدون شک با این پتانسیل تکواندو ایران همیشه دست پر خواهد بود به شرط آنکه برنامه ریزی مناسبی برای رشد و ارتقا آنها صورت گیرد.

خواجه حسنی در خصوص داوری مسابقات هم گفت: داوری‌ها غیر از چند مورد، مشکل خاصی نداشت. فکر می‌کنم با نظارت خوبی که روی قضاوت‌ها صورت گرفت، مشکل خاصی پیش نیامد. البته که داوری هم جزئی از یک مسابقه ورزشی است و باید بت اتفافات آن همراه شد.

وی در پایان به نحوه برگزاری مسابقات در مرحله نهایی گفت: چیزی که سازمان لیگ اعلام کرده در مرحله نهایی مسابقات به صورت ضربدری برگزار می‌شود. البته که ما همیشه تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم و هر تصمیمی گرفته شود، همراه خواهیم شد.

شایان ذکر است که تیم مس کرمان روز جمعه با برتری مقابل استقلال و قبول دو شکست برابر فتح و شهرداری به عنوان تیم دوم گروه یک راهی مرحله نهایی شد.