بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کمک دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی توسط خیرین به دانش آموزان نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی واقعی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رزمایش کمک های مومنانه بیان کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی، اقشار و گروه های مختلف مردمی به این رزمایش پیوستند.

وی ادامه داد: تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شده و در قالب کمک های مختلف به دانش آموزان اهدا شده است.

واقعی با بیان اینکه برنامه های مطلوبی بر مبنای آموزش و پرورش توسط معلمان در فضای مجازی اجرایی می شود، گفت: اگرچه فضای مجازی آسیب های مخربی دارد ولی تلاش بر این است که با مشارکت اولیاء خدمات مطلوبی به دانش آموزان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه مسلم است این نوع از آموزش و فعالیت های پرورشی اثرگذاری مطلوب را نخواهد داشت، افزود: امید است با کاهش شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم.

واقعی با بیان اینکه آموزش و پرورش در پویش کمک های مومنانه پیشتاز بوده است، گفت: علاوه بر رزمایش کمک های مومنانه، اجرای طرح هایی مانند آجر به آجر، طرح ملی مهر مادری برای کمک به نیازمندان اجرایی می شود.