قم- استاندار قم با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای خانه‌دار شدن شهروندان گفت: بزودی شاهد انتقال متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از شهرک امیرکبیر اراک به شهرک پردیسان قم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست در چهارمین جلسه شورای تأمین مسکن استان قم با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در راستای خانه‌دار شدن شهروندان قمی گفت: تصویب الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی پردیسان به محدوده شهری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در راستای کمک به اقشار ضعیف برای تأمین مسکن صورت گرفته، بایستی هرچه زودتر و با اهتمام جدی و همکاری مدیران اجرا شود.

وی افزود: نظرات موافقین و مخالفین درباره اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان در کارگروه‌های تخصصی دریافت شده و این طرح بر اساس نظر اعضای شورای برنامه‌ریزی که مهمترین جایگاه تصمیم‌گیری در سطح استان را دارد، مصوب شده است.

استاندار قم با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه‌های استانی شاهد تحقق این مصوبه و انتقال متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از شهرک امیرکبیر به شهرک پردیسان قم خواهیم بود، گفت: دستور نقشه و صدور پروانه و تخفیفات لازم برای تأمین ملزومات متقاضیان مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن در محدوده‌ی پردیسان به تصویب رسید و دستگاه‌های خدمات‌رسانی موظف به صدور مجوزهای برق و آب موقت برای اجرای این پروژه‌ها هستند.