گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از راه اندازی مرکز «آنژیوگرافی» گنبدکاووس از ۲۵ دی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، رئیس کل دادگستری گلستان به دانشگاه علوم پزشکی استان مهلت داد تا مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس را ظرف یک هفته راه اندازی کند.

هادی هاشمیان گفته بود، در جلسه سه ماه پیش کارگروه گسترش عدل و آزادی های مشروع دادگستری استان، که برای پیگیری مشکل مرکز آنژیوگرافی شرق استان در دادگستری برگزار شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از راه اندازی این مرکز در آینده نزدیک خبر داده بود اما با گذشت چند ماه، اهالی شرق استان همچنان چشم به راه فعال شدن این مرکز بودند.

رئیس کل دادگستری گلستان پس از بازدید از این مرکز گفت: بنابر اظهار نظر کارشناسان و سرمایه گذار، مرکز آماده بهره برداری است و امیدواریم حداکثر طی یک هفته آینده، درهای این مرکز به روی بیماران باز شود.

اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس، از ۲۵ دی ماه آماده پذیرش بیماران است.

عبدالرضا فاضل گفت: با توجه به اینکه بیمارستان پیامبر اعظم (عج) به عنوان بیمارستان مرکزی پذیرش، بستری و مداوای بیماران کرونایی در شرق استان بود، فعالیت مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس، به تاخیر افتاد.

وی اظهار امیدواری کرد از پنجشنبه (۲۵ دی ماه) در این مرکز استاندارد با حضور نیروهای متبحر، پذیرش بیماران انجام می شود.

فاضل تصریح کرد: همچنین این پروژه در ایام الله دهه فجر با حضور استاندار گلستان، به صورت رسمی افتتاح می شود.

گفتنی است که مرکز  آنژیوگرافی گنبدکاووس با هزینه ۱۲ میلیارد تومان طی یک سال اخیر پیگیری و انجام شد.