کرج - استاندار البرز گفت:بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج یک مطالبه مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح پنجشنبه در بازدید از روند پیشرفت ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج که همراه معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، صورت گرفت، با اشاره به اینکه این پروژه در نیمه اول سال ۹۸ بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال ساخت بود، اظهار کرد: با این وجود، موضوعاتی صورت گرفت که کار پروژه متوقف شد.

وی بیان کرد: هر چه در توان داشتیم انجام دادیم و حتی بر اساس مأموریت محوله از سوی وزیر ورزش و جوانان هر ۱۵ روز یک‌بار از روند امور بازدید کردیم.

استاندار البرز تصریح کرد: اتمام کار و بهره‌برداری از پروژه ورزشگاه انقلاب یک مطالبه مردمی است از این رو به جد درصدد تسریع در تکمیل آن برآمدیم.

پیمانکار پروژه را در زمان مقرر تکمیل کند

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانی و ملی برای مساعدت در جهت پیشبرد امور این پروژه آماده هستند، بنابراین از پیمانکار جدید انتظار می‌رود که در زمان مقرر نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند.

شهبازی گفت: درنگ جایز نیست چراکه سرانه‌های ورزشی استان به نسبت جمعیت بسیار پایین است و باید از چنین فرصت‌هایی بهره کافی برده شود.

وی با قدردانی از همراهی نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز تأکید فراوانی دارند که این ورزشگاه در کمترین زمان ممکن آماده شود.

استاندار البرز بیان کرد: پیمانکار پروژه، زمان تحویل این ورزشگاه را خرداد ماه اعلام کرده اما انتظار می‌رود که از این تاریخ زودتر باشد.

وی متذکر شد: بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی همچون قطار شهری کرج، کمربند جنوبی البرز و تهران و کمربند شمالی کرج را در آینده نزدیک در دستور کار داریم.