اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: شاید اعتماد اجتماعی بر اثر مشکلات اقتصادی کمی کمرنگ‌تر شد ولی حرکت‌های مؤمنانه در افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به اقشار محروم و نیازمند این استان، اظهار کرد: مردم خوزستان هیچ وقت یاد و خاطره سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: بنا شد که در این حرکت خداپسندانه خوزستان به عنوان اولین استان مورد توجه قرار بگیرد و انتخاب فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی را ارج می نهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این حرکت ارزشمند به دستور مقام معظم رهبری شروع شد و اهداف بسیاری را دنبال می‌کند و قطعاً تأثیر بسزایی را در جامعه دارد.

رضایی عنوان کرد: تأثیر چشمگیری که این حرکت ارزشمند در رفع محرومیت دارد، بسیار ارزشمند است؛ این حرکت جهادی و نیکوکارانه فرهنگ نیکوکاری را ترویج می‌دهد و کمک‌ها به دست افرادی می‌رسد که از لحاظ اقتصادی مشکلات بسیاری دارند.

وی ادامه داد: این حرکت‌ها می‌تواند مثل ریه‌های پاک جامعه‌ای باشد که تنفس را در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه کشور می‌شود، فراهم کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: انجام این حرکت‌های ارزشمند می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی جامعه نقش بسیار پررنگی را ایفا کند؛ در نهایت همچنین منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی در کشور می‌شود.

رضایی اضافه کرد: شاید اعتماد اجتماعی بر اثر مشکلات اقتصادی کمی کمرنگ‌تر شد ولی چنین حرکت‌هایی ارزشمندی در افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

وی گفت: این حرکت‌ها به سابقه تاریخی کشور و دین و مذهب ملت برمی‌گردد، اسوه‌ها و الگوهای خوبی از جمله ائمه اطهار داریم که از سوی مردم الگوبرداری می‌شود و مردم از آنها درس می‌گیرند؛ به عنوان نمونه امام علی (ع) از ضعفا و نیازمندان حمایت بسیاری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان که با همکاری فرماندهی بسیج وزارت متبوع برگزار شد، یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.